sreda, 15. julij 2015

Sovica za prvi rojstni dan

Moja nečakinja, moj največji sonček (poleg mojega Lukca), je včeraj praznovala svoj prvi rojstni dan. In ker smo oddaljeni nekaj kilometrov, smo ji prvo poslali voščilnico kar po pošti in ji tako pokazali, da jo imamo neizmerno radi, ji zaželeli lep dan in na nek način skupaj z njo tudi praznovali. Praznovanje bomo nadaljevali čez slaba dva tedna, do takrat pa me še čaka precej papirčkanja za njeno rojstnodnevno darilo.
Včeraj je prejela voščilnico v obliki enke. Nič nisem komplicirala z okraševanjem, le sovica, ki jo spremlja tako rekoč od rojstva, ni smela manjkati!
 
 
 
 
Ker ob praznovanju svojega tretjega rojstnega dne Mavelu vabi, da pokažemo izdelke, ki smo jih ustvarjali skupaj z njihovimi pripomočki, jo pokažem tudi v njihovi galeriji. Uporabila sem njihove dizajnerske papirčke iz Kompleta papirjev - fantovski (Solstice). (ker pa kompletka več ne najdem v spletni trgovinici, žal ne morem dodati povezave do izdelka) Dodala sem še napis, ki sem ga prav tako dobila v njihovi trgovinici, in sicer iz kompletka Čudovito praznovanje sem uporabila napis "Naj bo rojstni dan pol iskric, nasmehov in dobre volje!" Vse napise na voščilnici sem odtisnila s pomočjo njihove črne distress blazinice, sovico pa pobarvala s pomočjo H20 čopiča.

3 komentarji:

  1. Čudovita voščilnica za 1 rojstni dan
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepo si ji to pripravila. Tako sladka je.

    OdgovoriIzbriši
  3. Super je tale oblika voščilnice in sovica je ravno prava, za tako deklico.

    OdgovoriIzbriši