sreda, 15. april 2015

Fantovska voščilnica z baloni

Moj bratranec jutri praznuje svoj 16. rojstni dan in ker se bomo videli najverjetneje šele v nedeljo, sem se odločila, da mu voščilnico skupaj z risbico, ki jo je zanj ustvaril naš najmlajši, prinese jutri domov kar poštar.
Baloni različnih barv s 16-ko
Že pred časom sem se navdušila nad voščilnicami z baloni in zdaj sem jo ustvarila tudi sama. Ker nimam šablon balonov, sem balone izrezala kar s prosto roko - ker jih je zelo enostavno izrezati s škarjami, se nisem posebej namatrala. Ker gre za fantovsko voščilnico za rojstni dan, sem se odločila za rjavo-modro kombinacijo, ki sem jih dodala še kanček rumenkaste, ki celotno voščilnico popestri.
Nekaj je manjkalo ...

... in na sredinski balonček sem dodala pentljico
V stilu uredila še notranjost
Izbrala sem scrapbook papirje rjave barve z motivom lesa, rjave barve s pikicami/črticami in pa moder papir, prav tako s pikicami/črticami. Izrezalapravokotnike in jih neenakomerno sestavila na rjavi osnovi ter balone, ki sem jim privezala žičko. Napis "Happy birthday" mi je malo raztekel, ampak meni je zdaj napis še bolj všečen. ;) 
Ker sem ustvarjala za praznovanje in voščilnici dodala še številko, jo z veseljem prijavljam na izziv z BLOGA na BLOG.

Ker pa sem med vsemi "izrezki" uporabila le eno šablono - številko, in sicer od Najlepšega para, jo prijavljam še v Galerijo meseca aprila
Embosirala sem še fantka na kuvertici - tako da bo bratranec takoj videl, da balončke sreče pošilja njegov najmlajši in v zadnjem času največji oboževalec ;)
... tako s ta malim sva voščilnico danes oddala na pošti in upava, da jo naš slavljenec jutri tudi dobi!

In seveda tudi CRAFT-alnici vse najboljše ob 5. jubileju ter hvala za vse izzive, ki nam jih zadaja in se jih me z veseljem lotevamo ;)

35 komentarjev:

  1. Prav simpatična voščilnica je nastala.

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepa, polna detajlov.Všeč mi je tudi odtis na kuverti.

    OdgovoriIzbriši
  3. Občudujem vsako, ki se loti moške voščilnice, če je pa to še najstnik, pa kapo dol. Krasna je. čao

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lepa fantovska voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo všeč so mi dodatki: žička namesto vrvice, naravna pentja, polperle, napis. zelo luštna voščilnica!

    OdgovoriIzbriši
  6. Luštno si sestavila. Številka da piko na i.

    OdgovoriIzbriši
  7. Super si sestavila balone v fantovsko voščilnico.

    OdgovoriIzbriši
  8. Zelo lepa in elegantna voščilnica. Krasno si jo sestavila in baloni so mi zelo všeč :-))
    Hvala, ker si se nama pridružila na praznovanju in ne pozabi na komentiranje!

    OdgovoriIzbriši
  9. Čudoviti baloni za svežega šestnajstletnika, še malo pa bo polnoleten.
    Hvala, da si se nam pridružila na praznvanju rojstnega dne Craft-alnice.
    Pozdravček Lili

    OdgovoriIzbriši
  10. Zelo mi je všeč, lepo si sestavila voščilnico.

    OdgovoriIzbriši
  11. Čudovito fantovsko voščilnico si izdelala. Ideja z balončki je res super in zelo uporabna. :-) Všeč mi je, kako si vse elemente sestavila. Zelo razgibano deluje. Za balone pa ne bi nikdar ugotovila, da so rezani s škarjami. Vse pohvale za natančnost! :-)

    OdgovoriIzbriši
  12. Res lepo voščilnico si naredila. Zelo so mi všeč barve in njena `bogatost` :-)....zagotovo bo zelo vesel!

    OdgovoriIzbriši
  13. Meni je tale tvoja voščilnica nadvse všeč. Zelo lepo si jo izdelala in zagotovo bo bratranec tudi navdušen.

    OdgovoriIzbriši
  14. Zelo všečna. Lepo si jo sestavila.

    OdgovoriIzbriši
  15. Lušna voščilnica, všeč so mi baloni z žičko.

    OdgovoriIzbriši
  16. Zelo lepa voščilnica za 16 letnika, baloni vedno prav pridejo ob rojstnih dnevih.

    OdgovoriIzbriši
  17. zelo lepa, brez balonov je rojstni dan teško zamisliti

    OdgovoriIzbriši
  18. Krasna izbira barv in postavitev. Lp

    OdgovoriIzbriši
  19. Res lepa voščilnica. Predvsem mi je všeč izbor papirjev in barv. Super! In pentljica res dopolni voščilnico. :)

    OdgovoriIzbriši
  20. Zelo lepa in razigrana voščilnica. vse mi je zelo všeč in dodelano v nulo
    LP Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  21. Čudovita ideja z baloni in krasna barvna kombinacija.

    OdgovoriIzbriši
  22. krasna fantovska voščilnica;) Najbolj mi je všeč izbira barv in papirja ;)

    OdgovoriIzbriši
  23. Všeč mi je, da je rjav motiv naraven - les, da so dodani "kovinski" neti na balonu, žička za trakec. Skratka pri fantovskih stvareh morajo biti stvari "konkretne. Super izgleda.

    OdgovoriIzbriši
  24. Tale kartica gre pa tako fletno skupaj s tole opico :))

    OdgovoriIzbriši
  25. Zelo lepa voščilnica. Všeč so mi barve.

    OdgovoriIzbriši
  26. Barve so krasne, papirji so lepi in zelo primerni za fanta, balončki pa so vsakemu fajni :) Meni je voščilnica izredno všeč!

    OdgovoriIzbriši
  27. Sem že mislila, da je odšla naša opica k vam. Prav taka, stanuje pri nas. Lepe barve, voščilnica mi je zelo lepa.

    OdgovoriIzbriši
  28. Hvala vsem za čudovite komentarje! Lepo je prebrati take komentarje, ki dajejo še večjo voljo za ustvarjanje, še lepše presenetiti nekoga s svojim izdelkom. Hvala tudi vnaprej za komentarje, žal, ne bom mogla več komentirat, ker smo ravno na poti na morje 🌊 imejte se super 😉🍹🌞

    OdgovoriIzbriši
  29. Zelo lepa voščilnica. Moške voščilnice niso enostavne za izdelavo, ampak tebi je to super uspelo.

    OdgovoriIzbriši