petek, 13. marec 2015

Velikonočne škatlice

"Velika noč naj vam prinese:
- notranji mir
- v srcu srečo
- telesu zdravje"

Končno je prišel čas, da vam predstavim svoje prve velikonočne škatlice. Za osnovo sem izbrala karton različne barve, nanje pa z različnimi scrapbook papirji lepila kvadratke ter dodajala različne pomladne in praznične detajle. Na takih škatlicah si lahko daš duška in jaz sem se kar lepo igrala z barvami, metuljčki, rožicami, pa tudi zajček se je prikradel na eno izmed škatlic in je izpadel tako ljubko, da ga bom ponovila večkrat.

Vse te škatlice so že oddane - v bistvu so se delale po naročilu (ideja je padla na dan žena in takoj naslednji dan sem se lotila izdelave ter jih odposlala v Domžale). Nadaljevala bom z nekaj svojimi idejami, vzorci, pod prstki pa bodo nastajale tudi že naročene. 
Mi je všeč, da se je ta ideja tako prijela ;)

Škatlice so primerne tako za pirhe pa tudi za manjše čokoladice, saj sem krogec zalepila s folijo, v notranjost škatlice pa dodala še travo, da pirhec ne bo na trdem ;)

Vam jih nekaj sedaj predstavim, potem pa hitro skočim še pod tuš in v toplo posteljo, saj me jutri čaka nadaljevanje izdelovanja vabil za krst svoje nečakinje - naj že zaupam, okrogla bodo. Taka ljubka kot je ona! (Bom jih čez čas pokazala).
 


 
Ker sem metuljčke izrezovala s Tininimi šablonami, ki so mi nadvse super in jih uporabljam (poleg izrezkov "Vabilo") tudi pri krstnem vabilu, jih bom z veseljem prijavila na mesečni izziv Najlepšega para.

Pošiljam vam lep predprazničen pozdravček ;)

3 komentarji:

  1. Čudovite so! Tale oblika škatlic mi je zelo všeč, pa še tako zelo lepo si jih okrasila!

    OdgovoriIzbriši
  2. Zaninivo si uporabila obliko rex-a za darilce. Mi je prav všeč, pa še v barvak, ki kličejo pomlad ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. acheter vente maillot nba pas cher cares ah. acheter vente maillot nba pas cher sale heard, could not help smile, then promised to take him forward. Overjoyed, hastened thanks, sale very shameless that he was just a joke. Everyone laughed, furious, sale saw his face acheter vente maillot nba pas cher flushed, laughed, patted the shoulder exceedingly comforting, http://www.nailartmetisse.fr suddenly look flattering big ass beat acheter vente maillot nba pas cher sale, sale completely silent, can only agree.

    OdgovoriIzbriši