četrtek, 5. marec 2015

Mums are like buttons

Ker se bliža materinski dan, je tudi moje ustvarjanje v tem duhu. Tokrat mi je uspelo celo brez metuljčkov :) Za svojo mami sem pripravila malce drugačno slikico v belem (Ikea) okvirčku, ki ga bo zagotovo ponosno postavila v svojo sobo. 
 
 Če mi je tokrat uspelo ustvarjati brez metuljčkov, brez gumbov pa res ne gre. Vzela sem tri gumbke - roza predstavlja mamico, ki vztrajno skupaj drži dva zelena gumbka - mene in mojega zlatega brata. Zraven sem dodala še verz "Mums are like buttons ... they hold everything together", ki sem ga zapisala s svojo pisavo (čeprav ni tako lepa, je pa MOJA in to šteje). Verz sem izbrala, ker ponazarja našo vez in vem-upam, da je prav povsod tako!


 Nastala je taka umetnina. Je tudi tebi všeč? Bi jo želela podariti svoji mamici? 
Z veseljem jo pokažem in prijavljam na naslednje izzive:
- Izziv #129: POVEJ Z VERZOM
- 4CC #236 Green
- Favourite Anything but a Card (I love diy and homemade presents/gifts and I like to give my mum something special)
- Dream Valley - # 101. Mother's Day
- Just Inspirational - Mother's Day

 



17 komentarjev:

  1. Jasmina, tvoja mami bo te tvoje sporočilne in zelo lepe slikice gotovo res zelo vesela. Krasno si povezala sporočilnost gumbka v sredini z dvema ob straneh. Mame s(m)o res take... Všeč mi je, da si izbrala za osnovo bel okvirček čistih linij, tako vsebina pride še bolj do izraza. Šteje tudi tvoj zapis z roko, meni je zelo všeč. Hvala, ker deliš z nami v Craftalnici! Lepo bodi, Tanja.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Najlepša hvala za tako vzpodbudne besede! Mi veliko to pomeni, sploh zdaj, ko sem še nekako na začetku oz. sem si upala začeti nekoliko resneje ustvarjat ... Mame smo res take - rade imamo presenečenja, sploh rade imamo, ko se nekdo potrudi za nas in najraje se potrudim zanjo, ki mi 100 % stoji ob strani - tudi pri ustvarjanju. Lep ustvarjalen pozdravček, J.

      Izbriši
  2. Jasmina prekrasna sporočilna slika... čudovit je tudi tvoj zapis in verjamem, da si tvoja mama ne bi želela drugačnega, ker to naredi darilo še toliko bolj osebno in posebno. Všeč so mi gumbki in njihov simbolni pomen. Lp, Nataša.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! Bom z veseljem delila z vsemi vami njene odzive! ;)

      Izbriši
  3. This is an amazing canvas, such a brilliant idea!! Thanks ever so for sharing at AYLI and Good Luck!! Sarah :0)

    OdgovoriIzbriši
  4. Awww...this is so cute and so TRUE! lol...what an adorable gift this would make! Thanks for joining us at 4 Crafty Chicks this week xoxoxo

    OdgovoriIzbriši
  5. Oppa tole pa je darilo, da ga vikaš. Polno simbolike in narejeno z veliko mero ljubezni - všečkam :)!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Upam, da ga bo tako zelo všečkala tudi moja mami - pa verjamemo, a ne ;) Pozz*

      Izbriši
  6. Thank you for taking part in our JIC challenge, your project is so delightful and delicate,
    and is a joy to look at .. good luck hugs tracy

    OdgovoriIzbriši
  7. Gorgeous project!!! Thank you for joining us at Just Inspiration Crafts - Jo Baker - DT

    OdgovoriIzbriši
  8. What a great idea to tell mom how much we love her and how much she means to us :)

    Thanks for joining us at Just Inspirational Challenges, good luck

    Erika Paws, DT

    OdgovoriIzbriši
  9. Ooo, kako simpatično. Zelo lepo narejeno in zapisano.
    Hvala, da se igraš z nami v Craft-alnici in srečno pri izzivu. Pozdravček Lili

    OdgovoriIzbriši
  10. Zelo lepo darilo. Všeč mi je tvoj zapis :-))
    Hvala, ker se igraš z nama v izzivu CRAFT-alnice ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši