petek, 14. avgust 2015

Rojstvo

 Prijateljica, ki živi v Grazu, je rodila sinčka in sem se odločila poslati dobrodošlico malemu Maxu kar po pošti, glede na to, da mlada družinica prihaja v Slovenijo šele čez kakšen mesec. Ker sem občudovala tele bodyje že na Pinterestu in kasneje še na slovenskih blogih, sem se odločila nogavičk v bodyju namesto telegrama poslati tudi sama. In ker se mi poklapa tudi z izzivom Ko me inspirira #39 - Rojstvo, body z veseljem pokažem v Vladkini galeriji. Prijavljam pa ga še na izziv CRAFT-alnice - Izziv #140: KARKOLI.
 

 
 
 
čiv čiv je začivkala ptička prejšnje dni v sosednjo Avstrijo, vam pa naj zaželi prijeten vikend ;)

4 komentarji:

  1. Super lep body si naredila :-)) Pašejo mu črtice.
    Hvala, ker ustvarjaš z nama v CRAFT-alnici ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja bodiji z nogavičkami so res hit letošnjega poletja. Lepo si razveselila prijateljico.
    Hvala, da si se nam pridružila in srečno pri izzivu Craft-alnice. Pozdravček Lili

    OdgovoriIzbriši
  3. Tudi tvoja izvedba tega bodija z nogavičkami je super. Res prav fajn izpade.

    OdgovoriIzbriši
  4. Lušten je tale tvoj bodi - nogavičke :-)

    OdgovoriIzbriši