petek, 17. julij 2015

Tukaj sem - vedno!

Voščilnico za rojstni dan sem izdelala naročnici po njenih navodilih - naj je zeleno-rjava kombinacija, za prijateljico in obvezno z mislijo: "Tukaj sem, ko me potrebuješ. In tudi, ko me ne." Motiv je prepustila moji izbiri, hotela je le še žepek v notranjosti voščilnice, kamor je skrila slavljenki darilo.
Zeleno kvadratno osnovo sem popestrila z rjavkastim papirjem iz kolekcije Dove bloom&grow, ki sem ga dobila pri Ustvarjalnem dotiku, dodala 6 rjavih polperlic.
Iz kompletka Čudovito praznovanje iz spletne trgovinice Mavelu.com sem s štampiljko odtisnila dve rožici, dodala svetlo zelene bleščice, ki mi jih je enkrat prijazno podarila Marina, prav tako iz Mavelu.com ter napis z želenim verzom. Voščilnico dajem na ogled v galerijo Mavelu.com, ker pa sem pobarvala odtis rožice, jo z veseljem prijavljam tudi na tokratni izziv Ustvarjalnega dotika.


Ker pa Tinine šablonice vedno prav pridejo pri vsakem ustvarjanju, sem tudi pri tej voščilnici uporabila njene nožke metulje, ki tako čudovito poživijo voščilnico, tako da voščilnico dajem na ogled tudi v galerijo meseca Najlepšega para in pa v tokratni izziv Ko me inspirira #38.

Lep vikend vsem. Skrijte se kje v senci ;)

4 komentarji:

  1. Ta zelena barva je tako poživljajoča in sveža in lepo pristoji voščilnici. Zelo lušno si jo skombinirala.

    OdgovoriIzbriši
  2. krasna misel in lepa kombinacija postavitve in dodatkov.

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepa kombinacija barv in sestavitev. Tudi misel mi je všeč.

    OdgovoriIzbriši
  4. Všeč mi je tvoja posebna in vesela voščilnica. Krasno si vse sestavila v čudovito celoto.

    OdgovoriIzbriši