sreda, 10. junij 2015

Baby kartončki

Ker sem sama mamica enemu otroku in sem ga (sploh) prvo leto fotografirala čisto vsak dan in to večkrat, vsak mesec za rojstni dan pa sva naredila še profilno fotko (12 v vrsti jih sedaj lepo krasi njegovo sobo in prav rad pogleda, kako se je spreminjal in včasih reče, da je mami, včasih, da je ati - torej že pri letu in pol opazi, da je podoben enemu ali drugemu), sem se odločila narediti posebne baby kartončke, ki jih lahko uporabiš pri profilnem fotografiranju otroka. Ideja v začetku je bila za prvo leto, pa sem se hitro odločila narediti še naprej - kartončke po letih (torej 1. leto, 2. leto, 3. leto ...). Kartonček preprosto postaviš poleg dojenčka oziroma mu ga daš v roke, ko to že zmore in ga fotografiraš, pozneje pa nimaš problemov, ja koliko je bil tu že star ... Da je bolj zanimivo in ker prav dobro vemo, kako hitro gre razvoj po mesecih, kaj mesecih, celo tednih, dneh ... sem poleg različnih motivov na kartončkih pustila še prostor za "višino", "težo" in "kaj znam".

Vse skupaj potem pofotkamo skupaj z dojenčkom in ostal bo lep spomin ... za vedno ...
 
 
 
 

Ker se mi zdijo baby kartončki super darilo za bodočo oziroma novopečeno mamico ter da so varno shranjeni, sem izdelala še preprosto škatlico.

 
Bi se takega darila kot mamica razveselila tudi ti?
 
Ker tudi baby kartončkov nisem mogla ustvarjati brez Najlepšega para, jih z veseljem dajem na ogled v galerijo meseca junija.
 
Od Najlepšega para sta šabloni žirafa in pentljica.
 

8 komentarjev:

  1. Odlicni su ti ovi kartoncici. Meni se bas svidjaju.
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  2. Vsekakor odlična ideja in zelo lepa izvedba. Kartončki so res krasni.

    OdgovoriIzbriši
  3. tole je odlična ideja in res so cart!

    OdgovoriIzbriši
  4. Uh, uh...kakšna svetovna ideja!!!! In več kot svetovna realizacija. Res čudovito!

    OdgovoriIzbriši
  5. A veš da je to svetovna ideja! In glede na to, da čakamo v jeseni novega člana zna biti prava rešitev dileme kako voditi evidenco napredka :P. Hvala za idejo - vsekakor je noro dobra in lepo dodelana celota :).

    OdgovoriIzbriši
  6. Hvala vsem za svetovne komentarje! Sem vesela, da je tudi vam moja ideja, zamisel in pa izvedba všeč! Jaz jo kar razvijam že naprej ... meni je tole čist nora zadeva, sploh ker NIKJER nisem našla nekaj takega - je pa full uporabna zadevica ;) vsaj zdi se mi ...

    OdgovoriIzbriši
  7. Krasno darilce,
    zelo domiselno narejeno in sestavljeno za trajen spomin
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši