ponedeljek, 23. februar 2015

Okrogla obletnica

Danes dobi priložnost na mojem blogu tudi voščilnica za okroglo obletnico - abrahama, ki sem jo že pred časom izdelala po naročilu. 
Naredila sem jo na čisto preprost način, takrat še brez posebnih šablonic in pripomočkov, pa se mi vseeno zdi, da mi je dokaj uspelo. Ker je naročnik k darilu dodal še darilni bon, sem v voščilnico vključila še žepek, kamor so kasneje slavljenki priložili darilni bon.



3 komentarji:

  1. I too can hold more than asics running shoes sale this scum, and I'm not afraid of God will asics shoes sale uk thunder hack. asics shoes sale uk cheap look carefully, cheap asics running shoes as if he was a good student has been fighting efforts. cheap finish themselves asics shoes sale uk feel ashamed, grass, and asics shoes sale uk When I was not sleeping, fighting, Dao Chuguang, Who can not relax, the most lax is me.

    OdgovoriIzbriši
  2. WAW čudovita roža - super si skombinirala papirje in naredila lepo voščilnico :)

    OdgovoriIzbriši
  3. nike free 3.0 australia I do not blame them mean, nike free 3.0 australia I put them as cheaps, as long as they cheap nike free 3.0 do not betray, I can forgive nike free 3.0 australia everything. Again, there is no money that can be earned, people are not really gone. Then nike free 3.0 australia suddenly remembered cheap nike free 3.0 sale rain, could not help a sigh.

    OdgovoriIzbriši